Jak nakupovat

..... a proč u nás:
1.     Vítejte v našem internetovém obchodě. 

Klademe si za cíl vám podat maximum informací o nabízeném zboží.

Působíme na trhu s motocyklovým příslušenstvím od roku 1994.

Jsme vám pro bližší specifikaci připraveni poradit na telefonu Po-Pá 10-18.

Diskrétnost a ochrana Vašich osobních údajů je zaručena. Vámi poskytnuté osobní údaje považujeme za diskrétní a jsou chráněny proti zneužití.

2.     Jak nalézt výrobek, o který máte zájem?

Zboží je přehledně rozděleno do sortimentu - uspořádané sortimentní kategorie se Vám zobrazují v levém sloupci. Navigační řádek v horní části vás informuje, v jaké kategorii se právě nacházíte a také Vám umožňuje vracet se na jakoukoliv vyšší úroveň členění obchodu.

Vámi vybrané výrobky lze řadit podle různých kritérií a ještě dále zobrazovat v tabulce, nebo v řádcích.              

Fulltextové vyhledávání - pokud znáte název výrobku nebo jeho část pak ho můžete najít pomocí našeho full-textového vyhledávače. Okno je umístěno nahoře vpravo s popisem „Hledat výraz". Vedle tohoto okna je ještě volba Rozšířené hledání, které pracuje podle kategorií zboží.

Porovnávání parametrů výrobků - jestliže se nemůžete rozhodnout mezi více výrobky, můžete si je porovnat podle parametrů a vybrat ten s nejlepším poměrem cena/výkon.  

Rádi vám odborně poradíme s nákupem a výběrem zboží po telefonu nebo na našich stránkách v detailu výrobku pod odkazem "diskuse"

Jak objednat vybraný výrobek?

 

Pokud chcete vložit zboží do nákupního košíku, klikněte na ikonu znázorňující košík nebo na tlačítko s textem Koupit". Zboží se přesune do Nákupního košíku – ten se nachází v pravé horní části stránek. Chcete-li koupit více kusů stejného zboží, nemusíte opakovat tento krok, Vámi požadovaný počet kusů stejného zboží budete mít možnost zapsat později ve formuláři počet kusů – zde zadáte požadovaný počet a stisknete "OK", košík se automaticky přepočítá. Odstranění jednotlivého zboží z košíku se provádí volbou "smazat", celý košík se maže volbou "Vyprázdnit košík". V nákupu můžete pokračovat volbou dalšího zboží dle kategorií.

Je-li Váš výběr ukončen a veškeré požadované zboží jste vložili do nákupního košíku, zvolte druh dopravy a platby a klikněte na odkaz Pokračujte v objednávce" vpravo dole.

Zde se prosím zaregistrujte. Po přihlášení můžete doplnit adresu fakturační odlišnou od dodací. Pokud jsou obě shodné, klikněte na "Vyplnit z doručovacích údajů". Můžete zapsat upřesňující poznámku do připraveného okna. Poslední volbou je "Zašlete objednávku" – tím je objednávka dokončena, na obrazovce se tato zobrazí a je zároveň odeslána na váš kontaktní e-mail.

I po objednání můžete objednávku (zboží před odesláním) telefonicky zrušit na telefonním čísle 311 685 131, 311 685 254.

Co se stane po objednání?

 

V případě nejasností vás budou kontaktovat naši pracovníci, jinak bude zboží doručeno zvolenou cestou. V případě volby "platba předem"vám bude zaslána zálohová faktura. Po jejím zaplacení a připsání částky na náš účet bude zboží obratem expedováno. Dojde-li k prodloužení expediční doby některého objednaného zboží nad sjednanou, budeme vás o důvodech neprodleně informovat. Pokud máte dojem, že jste již měli zboží obdržet a nestalo se tak, pak nám prosím napište a my Vás budeme neprodleně informovat o stavu Vaší objednávky.

Daňový doklad - fakturu - posíláme vždy v zásilce spolu se zbožím. 


Odstoupení od kupní smlouvy ze strany zákazníka - pokud objednávka nebyla na IČO

 

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem v naší kamenné prodejně.

Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží prodávající vrátí zpět odpovídající částku zákazníkovi předem dohodnutým způsobem do 30 dnů od data doručení. Vrácená částka se bude rovnat rozdílu kupní ceny a nákladů, které prodejce vynaložil v souvislosti s dodáním zboží zákazníkovi (dopravné+doběrečné).

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv:

a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
d) na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
e) na dodávku novin, periodik a časopisů,
f) spočívajících ve hře nebo loterii. 


Odstoupení od kupní smlouvy ze strany prodávajícího, právo na změnu ceny

 

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: 

a.      zboží se již nevyrábí nebo nedodává
b.      výrazným způsobem se změnila cena dodavatele zboží
c.     vystavená cena zboží je chybná (např. z důvodu chyby při hromadném  zpracování dat)
d.   nabízené zboží ve slevě již není skladem, je vyprodáno (příznak "skladem u našeho dodavatele")

V těchto případech bude kupující neprodleně kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. Pokud kupující již zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.

Prodávající si vyhrazuje právo změny cen.

 

Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu v okamžiku potvrzení objednávky. Je-li platná cena stejná nebo nižší než na objednávce, není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky. Pokud je platná cena vyšší než cena uvedená na objednávce, prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího, který může novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout. Při telefonické objednávce je vždy kupujícímu sdělena platná cena pro danou objednávku.

Reklamace

 

Podkladem pro reklamaci zboží je doklad o koupi zboží, tj. pokladní doklad, faktura nebo záruční list. Bez uvedeného dokladu nelze reklamaci uplatnit. Výměnu zboží, které má zjevné vady lze učinit nejpozději do 5 dnů od data prodeje v sídle prodávajícího (platí pouze pro velkoobchodní odběr zboží). Kupující předá prodávajícímu reklamované zboží společně s doklady a popisem reklamované vady. Prodávající do 30 dnů od obdržení všech podkladů a zboží sdělí kupujícímu výsledek reklamačního řízení. V případě oprávněnosti reklamace je zboží na náklady prodávajícího opraveno nebo vyměněno za stejné zboží, případně je vrácena kupní cena. Místem pro posouzení reklamace je sídlo prodávajícího. Prodávající nehradí náklady vzniklé s dopravou reklamovaného zboží do sídla prodávajícího a zpět kupujícímu.

 

 

 

 

 

 
Odběr aktualit
Chci být informován e-mailem o slevách a novinkách.
 

Užitečné informace pro každého řidiče:

BMW MOTOCLUB CZ

Nabídka nabíječek:

Vyzkoušejte neodolatelného pomocníka do své garáže - automatickou nabíječku. Můžete ji nechat bez dozoru zapnutou v siti a připojenou po celou zimu k motocyklu = na jaře odjete bez obvyklých problémů s vybitou baterií. Více modelů v sekci nabíječky...

Nabídka brzdových koncovek:

Chcete opravdu pořádně brzdit - vyměňte své gumové brzdové hadičky za teflonové opletené nerezem. Jednoduše a bezpečně. Kompletní sortiment zde...

Aplikace bezbarvého spreje

Čirý sprej na řetěz:

Nechcete již nikdy mít špinavé kolo od svého spreje na řetězy a přesto mít vždy kvalitně namazáno - zkuste náš bezbarvý sprej na řetězy všech typů. Velké i cestovní balení najdete zde...